Friday, July 25, 2008

Kesiannn!!!




yo!!! hehehe...
nak cerita sket jer pasal arini, arini aku bawak my sister to Putrajaya ke Kementerian Pelajaran Malaysia nak wat pertukaran mengajar kat Kedah katanyer...punyalar lama tunggu dari 9am-lepas semayang jumaat... burn semayang jumaat aku arini... walaupun..kah kah kah...Kesian...!!!
nyway esok aku gi sabah bawak Ebi n Noni AF5 ada perform kat Sutra Harbour... abes budak umah aku weekend ni, sorang pegi shooting kat Penang balik ari rabu, sorang lagi pergi Sarawak bawak budak AF perform katsana sampai ari isnin, aku plak balik ahad... sian sorang budak umah aku sorang ni namanyer Wan tinggal sorang2... Kesian....
Kat atas tu gambar berday Marina yang we all wat kat Curve... berapa kerat jer yang dapat datang akhirnyer coz banyak event masuk last minute that day.. gambar tu nampak macam sket jer orang kan... tapi kat belakang tu korang tak tau ada lagik 50 orang sambut berday Marina... takderlah...Walaupun begitu tetap meriah... yang ni tak Kesian...best gak sekali sekala lepak ngan dorang ni...
Happy Berday Marina....!

No comments: