Tuesday, September 9, 2008

SAHURKU masih sama!!!


Alhamdulillah harini dah hari ke 11 dah kita berpuasa... dah 11 hari berpuasa ni, aku nak citer kat u allz sumer time buka posa and sahur kat umah aku tu...

Sepanjang 11 hari ni time bukak posa memang meriah kat umah bujang 4 org kat mutiara damansara tu... kalu nak susun makanan and minuman satu persatu, aku rasa barisannya dari MUTIARA DAMANSARA dah sampy kat TUGU NEGARA dah kot... pelbagai jenis dari kuih hingga ke lauk pauk ... pelbagai rasa dari yang masam manis pahit sumer ada ... pelbagai warna kalu korang tengok minuman kitorang...pendek kata makanan tu semua dari pelbagai peringkat dari darat, laut dan udaralah lauk pauk and kuih muih tu...alhamdulillah... erkkkk...

Dah 11 ari puasa, SAHURKU MASIH SAMA walaupun ada lauk pauk lain kami tetap memilih Ayamas Drummet atau Ayamas Fried chicken tak kira perisa curry crunchy ker, pedas bersalutlar dan macam macam lagi produk ayam dari ayamas....Terima Kasih Ayamas...!!! uwekkk...!!! nak kuar balik ayam aku... uwekk.. muaklar asik makan benda yang sama jer... nak wat camner dah yang tu jer pilihan yang ada.. aku terima jer...

UWEKKKKK...!!! (gambar di atas mewakili ayam ayam yang aku makan masa sahur)

3 comments:

Hells Design said...

bersyukur atas apa yang ada. berterima kasih kepada seorang yang selalu bangun sahur dan kejutkan kawan kawannye....iaitu aku....huahahahaha..sedapnye drummet ayam.tapi periuk nasi dah rosak..camner?

@reniev said...

redha jerlah.. bulan puasa ni kita kena berserah.. orang somalia makan srumput jer tanpa nasik... ok jerk

mesin.taip said...

ala...ala...ala....touchingnya aku melihat kemesraan kamu berdua.... :)