Tuesday, October 7, 2008

rumah yang ku[RINDU]




Ruang makan sahaja untuk tatapan rakan rakan...
bilik2 takyahlar nak expose kat sumer org btul tak?
Rindunyer kat umah ni... rindu sangat kat umah ni. Setelah seminggu rumah ni dan budak budaknyer... aku tinggalkan akhirnya tanggal 5 Oktober aku menjejakkan kaki aku lebih kurang jam 8pm... rasa sangat sedeh sebab sesampainyer aku kerumah sorang pun takder... Penatnyer tak terhingga, perjalanan mengambil masa 9 jam untuk sampai dari Kedah ke kota metropolitan Kuala Lumpur yang penuh dangan cabaran ni. Walopun sebenarnyer bleh 4 jam jer sampy...
[Adusss].. tension tidak terkata, makanan dalam kereta habis kutelan... beratku pada hari itu mungkin mencecah tambahan 3 kilo lagik.... jalan tersangatlah sesak, nafasku jua tersangkut sangkut ibarat keretaku yang asyik brek setiap 2 minit berjalan...[ahhh...] banyaknya kereta hingga melambatkan keadaan pulangku ke kota...tidak bersabar bertemu dengannya...
Alhamdulillah aku selamat sampai dan akhirnya dapat juga berjumpa dengan rumahku...

1 comment:

Fuzy blurry said...

comel je rumah abg anip..hihi