Monday, February 2, 2009

WBI: inkheart & bride wars

WAYANG BULAN INI
INKHEART
Minggu lepas aku berjaya nonton 2 movie yang memang aku nak tgk;
aku tengok citer Inkheart : citer fantasi yang agak slow motion pada mulanya tapi penceritaan dan contoh garapan yang aku suke.
ada watak-watak yg menghappykan dan banyak watak yg diambil dari
cerita-cerita dongeng jugak macam cinderella dan snow white
Dari 10 bintang aku bagi 7
sebab nilar genre yg aku suker jugak Genre fantasi tp tak macam LOTR..hahaha


BRIDE WARS
ni satu lagi filem yg aku dapt tgk minggu lepas after citer inkheart...
dua hari berturut2 nonton movie... ceritanya bagus banget deh.. kekeke
menceritakan tentang 2 sahabat baik yang bergaduh oleh kerana kesilapan wedding planner dorg yang tersalah booking date.. wedding planner dorg buat muka tak bersalah jer...
wedding tu jadik akhirnya tapi sebelum tu macam2 jadik antara dorg berdua...
citer yang agak berjaya buat aku tergelak dan menghappykan aku.
terima kasih yg sudi nonton dgn aku...
8 bintang dari 10
sebab berjaya buat aku tergelak sket,
kalau aku tergelak banyak dapatlar markah penuh...ahaks...

No comments: