Monday, April 27, 2009

KERNA aku...

aku tak perlu KAMOO
aku tak perlu CHINTA
aku tak perlu RINDU KAMOO
aku tak perlu MENCINTAI CHINTA
kerna CHINTA membunuh aku
kerna CHINTA yang aku cintai pendusta
kerna RINDU KAMOO yang di ungkapkan CHINTA bukanlah untuk aku
tapi untuk dia
DIA yang menarik semua bahagiaku
tapi terima kasih DIA
kerna DIA mangajar CHINTA erti cinta
kerna DIA mengajar CHINTA erti pendusta
kerna DIA mengajar CHINTA erti hargai
kerna DIA juga mengajar CHINTA erti di dustai
mungkin DIA dan CHINTA memang tidak mengenal
erti cinta sebenar
erti menghargai
erti menyayangi
erti rindu KAMOO
yang di ungkapkan
kerna itu CHINTA mendustai cinta sebenar aku padanya.

3 comments:

shahril.hussin said...

aneep ..ade lagi ker bunyi2 sedih ni...kehidupan harus di teruskan...berinjak pada tanah yg sama...bernafas pada udara yg sama....semua itu akan di rasa oleh semua insan di panggil manusia....jadi setiap manusia perlu kuat dalam berinjak pada bumi yg nyata...

@reniev said...

ini bukan bunyi2 sedih.. tapi bunyi hati aku yg bercerita...

boyoteen said...

anep camne ko ngan die..
die terus tinggalkan ko ke.
kekadang hati kite dah cukup baek..
tp maybe die x puas ngan satu kot..
die rase die boley dapat yg lg baek ke..

anep share ngan aku k...
let be frenzzz