Thursday, November 20, 2008

aku akan [TERBANG] jauh

UNTUK
yang tersayang
kawan kawan
kenalan
rakan
teman
aku akan terbang jauh
berehat seketika di negara orang
namun masa yang ada
akan aku ruangnya untuk berfikir
tentang masa depan aku
tentang kehidupan aku
tentang pemikiran aku
tentang diri aku
tentang nasib aku
tentang aku

akan aku fikirkan semuanya
tapi yang pasti
aku akan fikirkan tentangnya setiap masa
sentiasa
untuk semua
maafkan
segala beban yang aku bagi
maafkan
segala kecelaruan yang aku dah buat selama ni
maafkan aku
nantikan aku pulang
mungkin pulang dengan semangat yang baru
mungkin juga seperti sediakala
akanku bahagiakan semua
untuk aku, dia dan kamu

2 comments:

shahril.hussin said...

semoga ketengangan itu akan sampai..

semoga apa yg di fikir akan timbul..

sekali melangkah jadikan tapak semalam adalah tapak untuk masa depan.....

sekali kita terbang jgn lupa untuk melihat sekeliling..yg kita tak tahu...pasti ada yg menanti sayap itu berhenti atau terus mengharap sayap itu akan megah terbg agar KAMU terus kuat melayang....

INGAT secantik mana bunga itu kita tak pasti samada ia berguna atau merebakkan racun untuk kita...

SALAM

@reniev said...

thanks ombk... thanks a lot.