Sunday, November 2, 2008

WayangKITA - HSM[3] senior year

Nilar type of genre yang aku suke... yang macam ni , macam Mama Mia... hanya yang macam ni jer yang buat aku tersenyum sampai abes...

Sabtu lepas dapat aku nonton movie High School Musical 3: Senior Year dengan kawan aku yang namanyer anne and rakannyer Ida, walaupun citer ni hampir sama jer dengan HSM 1 dan HSM 2 tapi oklah lagu lagu dia sumer best... biarlar org nak kata aku ni tak macho ker apa ker sebab tengok citer ni yang penting aku puas... sebab bangun jer aku dah nyanyi, mandi nyanyi, duk update blog nyanyi, baru nak makan aku nyanyi... walaupu... suara tak shedap... hehehe..

Best Siuuut... yang kecewa macam aku, aku galakkan pergi supaya dapat ktorg menghappykan suasana idup korg tu...

[PS] untuk Nana, ajak Arif gi tengok citer ni k baru cun... baru senyum sket...

pelakon-pelakonnyer adalah......


Nilar hero and Heroin citer ni... taraaaaaaaaaa!!!
Troy Bolton = ZAC EFRON

Gabriella = Vanessa Hudgens

tengok ramy2 ngn kwn kwn lagik best... tapi pilihlar kwn yang camner k... kalu kwn tu asik nguap jer tgk musical ni ketuk jer kepala dorg tu...bagi sedar dan hargai filem yang dia bayar tu....hahaha....

No comments: