Sunday, January 18, 2009

AJL 25...


TAHNIAH kepada Meet Uncle Husin... 2nd indie band yang telah berjaya memikat hati juri dan penonton di Stadium Putra serta penonton di rumah malam ahad lepas selepas Estranged berjaya tahun lepas... Stadium Putra dikhabarkan penuh pada malam itu... Tahniah Meet Uncle Husin dan semua artis semalam. yang penting aku sangat terhibur dgn semua persembahan terutamanya Faizal Tahir [sampai syurga] yang sangat tersentuh , Elyana [Kalis Rindu] cute jerkan... Stacy [Aku Stacy] yang sangat bertenaga, Kak Ziana [Dingin] mmmm...

Papepun... inilar lirik lagu yang telah memenangi Anugerah Juara Lagu ke 25...

Lagu Untukmu (MEET UNCLE HUSIN)

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikirankan
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya bonekan yang engkau sering mainkan
Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahlah engkau fikirkan
Cukuplah cukup oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua

No comments: