Wednesday, January 14, 2009

lagu [BACKUP] blog ini!!!


Aku nak citer pasal lagu yang membackup blog aku bulan ni. Lagu ni tajuknye Sampai ke Ujung Dunia. Lagu yang penuh makna buat aku di penghujung 2008 ni kebetulan aku beli cdnyer masa gi Jakarta aritu. Lagu nyanyian Dirly iaitu naib juara Indonesian Idol season 2. Setiap hari aku dengar lagu ni dalam keta. makin lama dengar makin best, makin lama dengar makin terasa apa yang disebut Dirly, makin lama dengar makin kena plak dengan apa yang terjadi dalam hidup aku, bukan tujuan untuk aku masih menyebutnya tapi aku masih ingat semuanya... tu yang buat aku tak tentu hala...aku tak tentu hala... untuk yang baca entry ni hopefully korang faham bila dengar lagu ni...sebab semua orang mungkin menghadapinya atau akan lalui semua ni nanti. kepada yang membaca cuba fikir2kannya dan jangan sesekali mengungkit tentangnya...maafkan aku yer.

SAMPAI KE UJUNG DUNIA...dirly.

Cinta ini menggelisahkan aku
Membuat aku gila
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai engkau tak disisi
Risau isi jiwaku

Chorus:
Selama kau belum jadi milikku yang utuh
Aku akan selalu milikimu
Selama bumi masih akan terus berputar
Aku akan slalu menujumu
Walau ke ujung dunia

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku

1 comment:

farhyamar said...

tengok la dirly kat sinertron jelita.....cool