Monday, August 11, 2008

August bulan Sukan...ayuh!!!

Bulan ini bulan sukan tau... Olympic Beijing 2008! cutekan maskot olympic ni..

Aku pun turut sama sama bersungguh-sungguh jugak untuk mengeluarkan peluhku yang hampir berjumlah 5 kilo kalau timbang kati... katanyer

Aku dengan penuh bersemangat dan bertekad pergi celebrity fitness yang dah 2 tahun menyumbangkan free membershipnya untuk aku... dah 3 minggu tak pergi tau.. rugi jer tapi minggu lepaskan aku tak berapa sihat.
Korang sume doakan agar cita cita aku tercapai ekk... paham paham jerlah cita cita apa ekk kekeke.
Demi negara yang tercinta jomlah kita bersukan bersama sama... aku rasa kalu aku pergi olympic tahun ni boleh dapat gold medal kot dengan semangat yang ada ni...hahaha.
boleh dapat
RM 1,000,000
(nak buat apa ekk kalu aku menang gold medal and dapat sejuta pemberian bapa dafi kat athlete yang menang gold medal tu. aku ingat nak beli umah, melancong and buka restoran bagi mak aku berniaga... ok tak?)
Jom bersukan! wah...!

1 comment:

FSP UITM 2000 said...

ala neep...cian aku ngan ko....cakap ngan aku saper yg wat ko sedey....jahatkan diaorg ni kan...xper neep...ko kwn jek ngan aku k....aku suka ko nyer blog ni...bez sgt terutamyanya kalau ko letak gambaq nubhan byk2 hehehehe