Monday, August 25, 2008

XTVT 25...

Sepertimana orang lain rasa-rasanya aku lah org yang menantikan sangat nombor 25 atau tanggal 25 setiap bulan dan aku rasa memang ramai orang tunggu-tunggu sangat nombor ni...pada yang bergumbira di nombor selepas 25 ni sian kat korang... korang nak tau sebab aper.. hari gajiler...

Pada nombor ni seperti biasa XTVT aku adalah menyertai roadtour bersama budak budak umah aku... selalunya dengan sorg budak ni jer yang namanyer afiq... Roadtour ni selalunye kami akan buat pada waktu malam.. korang jgn pk bkn-bkn plak k... eeeiii takut tau..

Berbekalkan kad ATM bank masing masing, sebuah kereta samada keta aku atau keta afiq serta tenaga dan kekuatan mental dan fizikal kami akan singgah dari bank ke bank untuk membuat bayaran apa yang patut.. bayaran keta, umah, bil tpon, card dan sebagainya. Aku sgt2 percaya ini bukan shj XTVT aku tapi korang pun sama jugek.. korang tak sedar ker...? xperlah untuk menyertai XTVT ini bersama kami taip YES dan hantar ke 32999, korang pasti gumbira berXTVT bersama kami...hehehe....huhuhu...sob sob..

1 comment:

mesin.taip said...

nak...nak...nak...nak...nak...saya nak join!!!!