Thursday, August 14, 2008

hepinyer.. pojek aku da abes..

Inilah kerja and projek yang aku handle minggu ni, penat pun tak abes lagik tau. Tajuknyer AF6 Workshop.. lebih kurang macam kursus for them to enter the industrylar...buat kat celebrity fitness one utama. Ramai panel yang datang ada lebeh dari 10 orang. bolehlar... penat tapi hepi jugaklar sebab takder masalah yang berlaku...gambar gambar kat bawah ni exklusif untuk korang tau.. jgn sapa berani amik dari blog ni... nnt aku kena marah...kekeke. Pada yang tak suka af terserah.. ni kerja aku and aku hepi dangan apa yang aku buat...
dari kiri; riz, alif, nubhan, naim, toi, ika, stacy, yana, nadia, saida, mamarina
Briefing dari Farah; wakil dari Palace of Golden Horses

Forum dari 6 panel; shazwan, alam, shaharudin utusan, fida samat nst, ning baizura, amin hussein, freddie fernandez

Semoga kerja dan projek seterusnya berjalan lancar...aku takder mood minggu ni...sorry...

satu pesanan; kepada sesapa yang tak suka dengan blog n cerita aku, takyah bukak k. aku pun tak mengharap sangat.... bukak mana2 blog yang korang suka jer... aku tak kesah pun...aku buat untuk aku simpan pengalaman hari hari aku kat dunia ni and untuk tatapan yang nak baca shj..yang taknak baca takyah tengok k.

No comments: