Thursday, August 14, 2008

balik kampung..yihaaa..sobsob

Peta negeri Kedah Darul Aman (mcm kelas sejarah plak)
kalu korang tengok peta kat atas ni umah aku kat Daerah Kota Setar yang berwarna oren dalam peta tu.
peta umah tak sempatlar pulak nak prepare...
Aku ni asal kampung jer...
aku takkan lupa yang aku ni dari kampung jadi kena pandai jaga diri supaya ingat asal usul aku...


Yeye... esok aku balik kampung...aku ni anak mak sket..
tak sabarnya kalu bleh nak balik malam ni jugak... rindu kat semua org kampung...
balik kampung kali ni special sket coz ada kenuri arwah a.k.a kenuri sambut puasa..
pada yang kebetulan ada kat kedah tu datanglar kenuri tu ari ahad ni malam..
aku cuti lama jugak selasa masuk balik opis.
Doakan aku selamat sampai and selamat balik ekkk...(driving penatnyer mau 4 jam ni... adusss..)
aku akan rindukan kawan-kawan kat kolumpo ni, budak budak opis yang sentiasa ceria, sapa yang selalu masuk blog ni...and sumer. (macam nakgi amerika plak)
last but not least KAK NITA SAYANG SEMUA....hehehehe

No comments: