Tuesday, August 5, 2008

kerja...kerja...kerja...




Bulan 8 sememangnya bulan yang busy untuk my company. tambah lagi aku plak demam and flu yang tak berkesudahan dah 2 minggu...adusss...

BTW, Aku baru jer setel and organize profil shoot untuk budak budak TOP 5 AF6. Sakan jugaklar budak2 ni posing dari 8 pagi sampai 9 malam. and penat jugaklar cari sponsor untuk lengkapkan profile shoot dorang bagi cantik. antara sponsor-sponsor yang baik hati tu antaranya Palace of golden Horses, Levis, Bon Zainal, Erwan Rosli, Karl Ng, Fid Studio, Maybelline, Amir Luqman, Butik PU3 and Banyak lagi. Kira berjayalar jugak profile shoot AF6 tahun ni... chayuk chayuk... macam-macam karenah nak melayan budak budak kecik ni...hmmm nnt aku selit gambar the making k... hehe

The coming event yang ill incharge is workshop for AF6, event ni lebih kurang macam briefing for AF6 to entertainment industry lar. Sekarang ni tengah cari sponsor jugaklar untuk jayakan event ni, lebih kurang gitular...

oklah u allz, aku nak balik kerja before semua boss kuar dari meeting. kalu dorang dah kuar ada jer benda aku kena buat.. kekeke

3 comments:

Hells Design said...

ulamak.....tak saba nak tgk profile to..hope helldesign studio dapat job wat graphic ni..proposal dah bagi nih....

FSP UITM 2000 said...

neeep, aku jek sponsor untuk ko...tp ayaq paip je ler...hehehehe
leeennn

Sarah said...

salam,

can't wait to see the profile shoot af6 ni. selit2 lah jugak gambar2 riz behind the scene tu k.

ps: keep up the good work